fredag den 22. juni 2007

SÅ!! Nu fik jeg ENDELIG, langt om længe fundet ud af, hvordan jkeg får installeret softwaren til min MP3-afspiller og fundet ud af, hvordan jeg lægger musik over på den. Kirstine og jeg blev tilstrækkeligt trætte af stadig ikke at have fundet ud af det, så vi valgte at sætte os sammen i dag og få løst problemet. Det krævede lidt hjælp fra IT-afdelingen, men nu har vi så endelig fundet ud af det, og jeg må indrømme, at når man først har fundet ud af det, er det faktisk ret nemt - men sådan er det jo med mange ting:-)

1 kommentar:

Kirstine Grøngaard sagde ...

Hej Line. Får du brugt din mp3 afspiller?? Jeg har lige fået min nye mobil idag som også kan afspille mp3 lydfiler så jeg har musikken med mig overalt. Glæder mig til at få dig tilbage på jobbet mandag! Mvh Kirstine