onsdag den 6. juni 2007

Jeg er nu oprettet som bruger på del.icio.us. Det gik faktisk let og smertefrit. Jeg har lagt nogle forskellige hjemmesider på, blandt andet Hening Biblioteks hjemmeside, og givet dem nogle forskellige tags. Da jeg havde læst og forstået det med tags, syntes jeg faktisk det var en rigtig god ide!
Jeg synes desuden det fungerer som et godt alternativ til Google, fordi man kan søge på tags og finde forskellige sider, billeder og lignende om et bestemt emne. Det giver sikkert mere usikre søgninger end i Google, da det jo er brugerne selv, der er indeksører, om man så må sige. Så hvis jeg for eksempel havde et billede af en is, og skrev sommerhus som tag, ville det jo komme med, hvis nogen gerne ville finde noget om sommerhuse. Det kan jo gøre det lidt mere forvirrende, men samtidig mere alsidigt og personligt, synes jeg.

Jeg har desuden fået lagt diverse videoer ind på min vod:pod, og har fået en "venne-invitation" af Kirstine. Så nu er jeg da også med på det:-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

l?rt en masse