mandag den 21. maj 2007

Librarything

Så har jeg også oprettet mig som bruger på Librarything og fået lagt nogle af de bøger ind, jeg har læst. Jeg må indrømme, at jeg ikke synes det fungerer helt optimalt set med danske øjne, da det her med de danske titler ikke virker så godt. Men jeg kan forstå på det, at det åbenbart også er noget, der bliver arbejdet på.
Så indtil videre har jeg arbejdet på mest at lægge titler ind på engelsk, men hvor jeg altså har læst den danske udgave. De danske forfattere må jeg så vente lidt med.
Men udover det synes jeg faktisk Librarything er en genial ting! Jeg er - som lettere fanatisk ordensmenneske - vild med det faktum, at man kan plotte alle sine bøger på og simpelthen systematisere dem og have sit eget online bibliotek, so to speak:-)

Ingen kommentarer: