fredag den 10. august 2007

Trænger du til et godt grin?

Tja, jeg har jo gjort mig mine tanker omkring, hvorvidt jeg skulle fortsætte denne her blog efter projektet 23tings afslutning. Men nu fandt jeg altså noget, jeg bare MÅ dele med nogen - så efter at have generet alle vennerne med det, synes jeg nu også, at alle dem der ellers læser min blog(for ja, wow, der er garanteret mange!) skal have glæde af linket.

Jeg har nemlig fundet verdens sjoveste blog. Ja okay, måske ikke VERDENS sjoveste, men trænger man til et billigt grin, er det her DEFINITELY et godt bud!:-) Den hedder http://sydhavnsprinsessen.urbanblog.dk.
Jeg fandt bloggen via gratis-avisen Urban, og den er bare megasjov; lidt som at få Bridget Jones og Nynne samlet i blogform.
Så tjek den ud, hvis du mangler lidt sjov i hverdagen:-)

5 kommentarer:

Nina sagde ...

Hej søde. Ja så er jeg kommet i gang med 23 ting, og en del af den første opgave, er jo at man skal skrive en kommentar på en andens blog. Jeg har så valgt din, for den er så fed:-) Savner dig rigtig meget, og glæder mig til vi ses igen. Knuser.

Nina sagde ...

Hej igen smukke:-)
Glemte da lige helt, at skrive min blog-adresse, hvis du skulle have lyst til at kigge på den:-) http://denhvideand.blogspot.com .
Knuser.

Anonym sagde ...

Aj, hvor VILDT at finde dette indlæg!
Tusind tak for dine superfine ord ang. min blog!
Og så synes jeg da lige, jeg ville fortælle at jeg har fået min egen website:

http://www.sydhavnsprinsessen.dk/

Den er helt ny, så er først ved at smide gamle indlæg over i den, men det går langsomt fremad!

Håber vi "ses" ovre på siden!

Take care! ;)

Nina sagde ...

Hej søde.
Hi hi, prøvede lige at bruge dit tip på Flickr. SERIØST!!!! NÅÅÅÅÅÅÅÅRH. Altså labrador hvalpe og golden retriever hvalpe! Så findes der bare ikke noget sødere. Man falder jo bare helt isvime over dem!!! Små pus altså! - men jeg synes nu stadig at Lulu er sødest:-)
Knus fra Jack.

Anonym sagde ...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.